starwars

starwars

Wednesday, December 8, 2010

activiti today...

0


pagi tadi aku pegi kelas... maklum lah good student.hahahah. collage aku KLMU(kuala lumpur metropolitan universty) dkat chowkit.... aku blek rmah trus lah tengok crita MANTRA nie.. mule2 tengok mcm best. aduhai... mcm cerite dongeng ade jgak.. best lg crite tom & jerry. memang la cerite ni dah lme.. tp aku baru je nak tengok.. hahahahha,,, sampai tertido_tido,aku layan crite ni... lpas tu tibe2.. ujan lebat.. ARRGGG....




gambar dari sini

hujan mengintimi setiap pulau..
"aku berkuasa, kau kubuat galau!"


hujan menggauli setiap insan..
"aku hebat!" begitu ia berpesan..

hujan mencumbui setiap lekuk..
"aku buat kau kuyup dan meringkuk!"

hujan bercinta dengan setiap tubuh..
"tak ada bagian yang tak kubasuh.. "

---berharap menemukan segelas teh hangat!----

kuala lumpur, 07/11/2010 (04.17 pm)

*biru sehabis bercinta hingga kuyup dengan hujan

''affzal fernandez''

No comments:

Post a Comment